Page 621 of 621 FirstFirst ... 121521571611619620621
Results 15,501 to 15,504 of 15504

Thread: Zeverbox˛

jamme, bij u staat er al meer ingeschreven dan bij mij :P
    ne mens koopt dat omdat hij die graag ziet en da wilt hebben.

Senior Member Jamme1981's Avatar
    JA, enkel nog eens automechanica lessen gaan volgen zodat ik er zelf ook eens iets kan aan doen....
    Als je altijd afhangt van een ' pro ' dan lopen de kosten snel op. En niet iedereen wil aan corrado werken ook al in onze regio, te oud en te weinig kennis van...

Iemand ervaring met avond- of weekendlessen automechanica ?
    Ik heb aantal jaar geleden carrosserie gevolgd in Aalst bij CVO Tanera.
    Dach na Syntra Asse te gaan zien ?
    BMW
    e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana - e30 - 316i - 99pK - Brillianrot - Anthrazit stoff - e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -SOLD-
    Freude Am Fahren

VW Corrado-1989-1800 16V

zelf geen idee van waar ge best zou gaan.
    maar wel tof als je zelf aan auto's werkt. probeer dat met die oude bakken toch ook zoveel mogelijk zelf te doen.
    enkel bij den dagdagelijkse auto ontzie ik het mij soms omdat ge hem toch vlug weer nodig hebt. bij zo een project hebt ge tijd voor keer iets op te zoeken en kan het dan geen kwaad als het beetje trager gaat.

Senior Member Keurtjen's Avatar
    Quote Originally Posted by Jamme1981 View Post
    JA, enkel nog eens automechanica lessen gaan volgen zodat ik er zelf ook eens iets kan aan doen....
    Als je altijd afhangt van een ' pro ' dan lopen de kosten snel op. En niet iedereen wil aan corrado werken ook al in onze regio, te oud en te weinig kennis van...

Iemand ervaring met avond- of weekendlessen automechanica ?
    Ik heb aantal jaar geleden carrosserie gevolgd in Aalst bij CVO Tanera.
    Dach na Syntra Asse te gaan zien ?
    Als die lessen carrosserie in Aalst u bevallen zijn, bij tanera kunt ge ook automechanica volgen.
    Dat gaat zowel over het modernere spul als over oldies.
    Ik heb er een jaar of 2 geleden ook alle vier modules 'oldtimer' gevolgd, en heb die toch als overwegend positief ervaren.
    Mits de juiste afspraken met de docent kunt ge zelfs uw eigen project af en toe meenemen om er daar aan te werken.
    Dat louter ter info ��